Wikia

Eraicon-Brotherhood

Ezio: "Crisina... hou vol! Ik breng je naar een dokter... alles komt goed!"
Cristina: "Nee... Ezio... Ik denk niet dat ik..."
Ezio: "Nee! Ga, niet... niet weg... Blijf bij me, Cristina."
Cristina: "Ezio,... weet je niet... dat ik er altijd al voor je geweest ben? Ik hoopte alleen... dat wij een... tweede kans kans konden krijgen."
—Ezio laatste momenten met Cristina.[bron]

Zuchten zonder zoet is één van de herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herleeft met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Ezio liep langs een ernstig verwonde Manfredo Soderini, in 1498 tijdens het Vreugde vuur de ijdelheid, hij rende op hem af. Hij vertelde dat Girolamo Savonarola's mannen hun huis aanvielen en dat Cristina wist te vluchten en haar momenteel achterna zitten.

Ezio wist de Wachters die Cristina achtervolgde te verslaan, maar zij was al dodelijk verwond. Ezio probeerde Cristina nog naar een dokter te brengen, maar ze stierf in haar armen, maar voordat ze stierf liet ze Ezio de hanger zien, ze heeft die 22 jaar bij zich gedragen. Nadat Cristina haar ogen sluit, neemt Ezio afscheid van haar.

Belangrijke KaraktersEdit

GebeurtenissenEdit

Ezio wist Cristina's aanvallers te vermoorden, maar zij stierf uiteindelijk in zijn armen.

Vragen?Edit

Snap je iets van deze missie niet of van andere missies stel hier dan je vraag.

NotitiesEdit

  • De naam van de herinnering is gebaseerd op een toneelstuk van Shakespeare, Love's Labour's Lost.
  • In het boek was Ezio niet aanwezig bij de dood van Cristina, in plaats daarvan werd hij geïnformeerd door Niccolò Machiavelli, voor het uitbreken van de opstand.
  • Deze herinnering speelt zich af in sequentie 13 van Assassin's Creed II.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki