Wikia

Eraicon-Brotherhood

Wachter van Forlì was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herbeleefd met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Ezio en Caterina Sforza ontsnapten te paard uit het Vaticano-district. Eenmaal aan de andere kant van de rivier, vocht Ezio tegen de wachters die hen probeerden te volgen, zodat Caterina kon ontsnappen en veilig kon aankomen op het Tibereiland. Na een lang gevecht, grotendeels in de minderheid, waren er meerdere explosies in het Castel Sant'Angelo. De meeste wachters vluchtten terug naar het Castel. Hierdoor kon Ezio uit het gebied ontsnappen.

DialoogEdit

Guardian of Forlì 1

Ezio stelt voor dat Caterina voorop gaat rijden.

Ezio hielp Caterina bij het bestijgen van een paard. Hierna besteeg hij zelf een paard.

  • Caterina: Schiet op, Ezio.
  • Ezio: Ga de brug over. Ik geef je dekking.

Ze reden door menigten van kardinalen en pauselijke wachters totdat ze de rand van de Ponte Sant'Angelo bereikten.

  • Ezio: Ga naar Tibereiland. Machiavelli is daar. Hij wacht op me.
  • Caterina: En jij dan?
  • Ezio: Iemand moet de wachters om de tuin leiden.
  • Caterina: Kom heelhuids terug, anders vergeef ik het mezelf nooit.

Ezio steeg van zijn paard af en trok zijn wapen.

  • Ezio: Schiet op.

Caterina reed naar het hoofdkwartier van de Assassijnen om de anderen te ontmoeten. Ezio nam het vervolgens op tegen de tegemoetkomende wachters. Hij vocht lang genoeg zodat Caterina kon ontsnappen. Plotseling was er een luid geluid en explosie in het Castello.

  • Ezio: Wat was dat?
  • Wachter: Snel, terug naar het Castello.

ResultaatEdit

Ezio vocht lang genoeg met de wachters zodat Caterina kon ontsnappen zonder te worden gevolgd. Meerdere explosies in het Castel Sant'Angelo zorgden ervoor dat Ezio uit het gebied kon ontsnappen, aangezien de wachters terugrenden om het te onderzoeken.

GalerijEdit

ReferentieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki