Wikia

Eraicon-Brotherhood.png

Op z'n Frans was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze die in 2012 werden herbeleefd door Desmond Miles met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Ezio Auditore zei tegen Bartolomeo d'Alviano en zijn mannen dat ze zich moesten terugtrekken. Hij overtuigde hen ervan dat hij een plan had bedacht om het Franse kamp te infiltreren. Ezio ontmoette Bartolomeo weer bij de barakken en vertelde hem over zijn plan. Het plan was om verschillende Franse pantsers te verzamelen om zo het Franse kamp binnen te lopen. Bartolomeo keurde dit idee goed en Ezio ging op weg om de pantsers te verzamelen.

French Kiss 1.png

Ezio legt zijn plan uit aan Bartolomeo.

DialoogEdit

Ezio en Bartolomeo kwamen aan bij de barakken.

  • Bartolomeo: Dus je hebt een plan?
  • Ezio: Eenmaal binnen hebben je mannen geen kind aan de wachters, toch?
  • Bartolomeo: Ja, maar...
  • Ezio: Vooral als de wachters volledig verrast zijn?
  • Bartolomeo: Natuurlijk.
  • Ezio: We gaan wat Franse pantsers regelen. Bij zonsopkomst lopen we zo het kamp binnen.
  • Bartolomeo: Ezio Auditore, je bent een man naar mijn hart. Geweldig.
  • Ezio: Ik haal de pantsers.
  • Bartolomeo: Mijn mannen plukken ze van de lijken. We vertrekken uit het noorden zodat niemand argwaan krijgt.
    En Ezio, maak er geen bloedbad van. De pantsers moeten schoon blijven.

Ezio vermoordde 20 Franse soldaten en de mannen van Bartolomeo verzamelden de pantsers van de lijken.

ResultaatEdit

Ezio verwierf met succes de pantsers die nodig waren om het Franse kamp te infiltreren.

TriviaEdit

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki