Wikia

Eraicon-Brotherhood

Onverwacht bezoek was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herbeleefd met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Ezio volgde een mysterieuze stem en ontmoette zo zijn oude vriend Leonardo da Vinci. Leonardo verklaarde zijn betrokkenheid bij de Borgia's. Toen hij hoorde dat Ezio zijn Codexwapens had verloren, bood hij aan om hen te vervangen als Ezio de kosten van de materialen zou betalen.

DialoogEdit

Ezio hoorde een onbekende stem naar hem roepen.

  • Stem: Ezio. Hierheen. Ezio. Kom hier.
  • Ezio: Wie is daar?

Ezio zocht de mysterieuze stem en benaderde een kartonnen doos. Leonardo verscheen opeens achter hem.

Visitor 2

Leonardo overhandigt Ezio de lijst van de Tempeliersopzichters.

  • Leonardo: Ezio.
  • Ezio: Leonardo.
  • Leonardo: Ik wist dat jij achter de inval in Sant'Angelo zat. Goed je te zien, makker.
  • Ezio: Kom hier.

Ze omarmden elkaar.

  • Leonardo: Vergeef me. De Borgia's dwingen me voor hen te werken. Ze hadden me vermoord als ik had geweigerd.
  • Ezio: Wat willen ze?
  • Leonardo: Oorlogstuig. Ik heb wapens ontworpen voor de wachters en andere monsterlijke apparaten. Het zijn goede ontwerpen, Ezio. Hier. De namen van de Tempeliers die toezicht houden op de bouw. Cesare wil zijn leger uitrusten met mijn creaties. Je moet ze ontmantelen.
  • Ezio: Bedankt. Ik neem de blauwdrukken en de machines voor mijn rekening.
  • Leonardo: Er is nóg slechter nieuws. Ze hebben de appel.
  • Ezio: Dat weet ik. Ik heb de appel aan Mario gegeven.
  • Leonardo: Het spijt me, Ezio. Cesare wilde dat ik 'm zou activeren. Rodrigo heeft 'm weer afgepakt. Geen idee waar ie nu is.
  • Ezio: Ik krijg 'm wel terug. Leonardo, ik ben al je Codexuitvindingen kwijtgeraakt.
  • Leonardo: Het is een eitje om ze opnieuw te maken. Ik vergeet nooit een ontwerp. Maar je moet me wel betalen voor de grondstoffen.
  • Ezio: O ja? Geeft het Vaticaan je niets?
  • Leonardo: Heel erg weinig. Als we dit doen, moet het lijken alsof we elkaar niet kennen.

Leonardo maakte een tekening op een nabijgelegen bankje.

Visitor 3

Leonardo markeert een bank met een tekening.

  • Ezio: Een wijzende hand?
  • Leonardo: Hij wijst naar waar je moet gaan zitten. Dus ga zitten.
  • Ezio: Jawel, maestro.

Ezio ging zitten en Leonardo volgde hem. Hierna koos Ezio een van de Codexwapens die Leonardo moest maken en betaalde hem voor de grondstoffen.

  • Leonardo: Ik ga terug naar mijn werkplaats. Wacht hier.

Enige tijd verstreek voordat Leonardo terugkeerde met de uitvinding.

ResultaatEdit

Ezio kon Leonardo op verschillende locaties in Rome ontmoeten en de Codexwapens opnieuw verkrijgen door ze te kopen. Zodra Ezio alle oorlogsmachines had vernietigd, zou Leonardo ook een parachute voor hem maken. Ezio kon de parachute dan kopen en bevoorraden bij elke kleermaker.

TriviaEdit

  • Ezio benaderde een kartonnen doos vlak voordat Leonardo verscheen. Dit was een verwijzing naar de Metal Gear-serie. Daarin verborg de hoofdpersoon Solid Snake zich in een kartonnen doos voor vijandelijke wachters.
  • Als de camera naar Ezio's gezicht gericht stond wanneer de stem hem riep, kon gezien worden dat Ezio Leonardo's zin zei.

ReferentieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki