Wikia

Assassin's Creed Wiki

Harold Kaczmarek

1.195pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Eraicon-Revelations.png

Dit artikel heeft een opknapbeurt nodig. Je kan de Assassin's Creed Wiki helpen door deze pagina te bewerken.

Harold Kaczmarek is de vader van Clay Kaczmarek. Hij kwam uit een familie van ingenieurs.

BiografieEdit

In Clay's jeugd, wilde de jongen iets groter zijn zoals een astronaut. Maar zijn vader willde hem in het familie beroep, ingenieur. Harold riep hierdoor vaak Clay om hem te helpen met zijn bouwwerken.

Wanneer Clay het nieuws vertelde dat hij in een instituut voor ingenierus was binnengeraakt, was Harold teleurgesteld dat Clay niet toegelaten was aan één van de top academies en hij computer technicus ging volgen.

Harold was ook eigenaar van een bouwbedrijf, maar zijn bedrijf begon te wankelen in het begin van 2010. Hierdoor vroeg hij aan zijn vrouw en Clay om hem te verlaten. Maar hij vertrouwde op betalingen van zijn zoon in de vorm van cheques om zichzelf overeind te houden in de economische crisis.

Op 27 januari 2011, vier dagen voor dat Clay gevangen genomen werd door Abstergo's genealogie en acquisitie, probeerde Harold, Clay telefonisch te contacteren. Hij liet een boodschap na waarin hij zei dat ze voor een hele lange tijd niet meer hadden gesproken en wilde ook dat Clay naar huis kwam om hem te helpen de veranda te herstellen. Op het einde van het bericht zei Harold nog of Clay hem gewoon kon laten weten of het goed met hem ging.

ReferentieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki