Wikia

Assassin's Creed Wiki

Een rode waas

1.195pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Eraicon-Brotherhood.png

Een rode waas was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze die in 2012 werden herbeleefd door Desmond Miles met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Cesare Borgia organiseerde samen met sympathisanten van de Tempeliers een vergadering in het Colosseum, om zo te proberen zijn voormalige macht te herwinnen. De Assassijn Ezio Auditore volgde echter kardinaal Georges d'Amboise en verstoorde de bijeenkomst, waarmee hij de steun voor Cesare verder verzwakte.

DialoogEdit

Ezio ontmoette zijn zus Claudia in de Rosa in Fiore.

  • Claudia: Een kardinaal heeft onder druk bekend dat Cesare op het platteland heeft afgesproken met sympathisanten van de Tempeliers. De kardinaal vertrekt vanavond.
  • Ezio: Ik ga hem achterna.

Ezio zocht en achtervolgde de kardinaal door het platteland van Rome. Uiteindelijk bereikte hij de bijeenkomst in het Colosseum.

  • Cesare: Sluit je bij me aan en ik neem Rome weer in.
  • Georges: We hebben Della Rovere gekozen. Het spijt me.
  • Cesare: Ik heb betaald voor jouw aanstelling.
  • Georges: Rome is niet meer wat het eens was. Er zit een smet op het geld van de Borgia's.
  • Cesare: Hier krijg je spijt van.

De kardinalen en Cesare zagen Ezio.

  • Georges: Moordenaar. Wegwezen.
  • Ezio: Huurlingen beloven je hun bloed. Maar als je hulp nodig hebt, keren ze zich tegen je.
  • Cesare: Wachters.

Op verzoek van Cesare vielen verschillende groepen wachters Ezio aan, maar hij schakelde ze allemaal uit met de appel uit het paradijs.

ResultaatEdit

Cesare vertrok uit Rome nadat Ezio al zijn mannen had gedood in het Colosseum.

TriviaEdit

  • Ezio kon alleen de appel uit het paradijs als wapen gebruiken, maar hij kon wel een beroep doen op zijn Assassijnenrekruten om hem te helpen.
  • Er was een veelvoorkomende glitch die ervoor zorgde dat de kardinaal soms niet verscheen, waardoor de herinnering onspeelbaar was. De enige manier om dit op te lossen was door de game opnieuw te laden of door de herinnering opnieuw te spelen.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki