Wikia

Eraicon-Brotherhood

De zaal van Nero was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herbeleefd met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Nadat Ezio de volgelingen van Romulus was tegengekomen, ging hij het Gouden Huis van Nero binnen dat was gevestigd onder de Thermen van Trajanus.

DialoogEdit

Ezio activeerde vier waterspuiten, waardoor een oud bad gevuld werd. Een zuil van een van de spuiten stortte in elkaar. Hierdoor brak de vloer van het bad. Ezio dook door de opening en landde in een vijver. Hij verkende vervolgens de zalen en bereikte een grote kamer. Daar was hij getuige van een volgeling van Romulus die een collega sektelid doodde. Terwijl Ezio een muur beklom, liet hij per ongeluk wat oud puin naar beneden vallen. Hierdoor maakte hij een snelkoppeling.

  • Ezio: Nu kan ik terug naar boven.

Terwijl Ezio door de kamer sprong om het balkon te bereiken, veroorzaakte hij per ongeluk dat de bovenkant van een kwetsbare zuil naar beneden viel. Dit zorgde voor een nieuwe snelkoppeling.

  • Ezio: Dat helpt voor als ik val.

Terwijl Ezio op een fragiele zuil sprong, liet hij de zuil per ongeluk in elkaar storten. Dit zorgde voor nog een snelkoppeling.

  • Ezio: Perfect. Een weg terug als ik val.

Ezio bereikte het balkon, waarachter zich een altaar bevondt. Ezio pakte vervolgens een rol. Daarna beklom hij een ladder die naar de oppervlakte leidde.

ResultaatEdit

Ezio pakte een rol van Romulus en ontsnapte uit het ondergrondse paleis om Niccolò Machiavelli te ontmoeten.

GalerijEdit

TriviaEdit

  • De sleutel die bij de rol zat was een van de zes sleutels die nodig waren om het pantser- en de dolk van Brutus te ontgrendelen.
  • Er waren drie Borgia-vlaggen verspreid door de schuilplaats.

ReferentieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki