Wikia

Eraicon-Brotherhood

Ezio: "Ik kan maar één ding doen. Ze doden."
Cristina: "Nee! Dat moet je niet doen. Ze hebben niks verkeerds gedaan."
Ezio: "Ze voeren zomaar bevelen uit, dat maakt ze..."
—Ezio en Cristina discussiëren over het doden van de Wachters.[bron]

De laatste sacramenten (Brotherhood) is één van de herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herleefd met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Na de executie van Giovanni, Federico en Petruccio Auditore da Firenze, heeft Ezio Auditore afgesproken met Cristina Vespucci om zijn familie een laatste eer te bewijzen.

Belangrijke KaraktersEdit

GebeurtenissenEdit

Ezio en Cristina gaven Ezio's familie een eervolle begrafenis en daarna gaf Ezio Cristina een hanger zodat zij zich hem kan herinneren.

Vragen?Edit

Snap je iets van deze missie niet of van andere missies stel hier dan je vraag.

NotitiesEdit

  • Giovanni's kamer in het Palazzo Auditore was beschikbaar in de herinnering en je kon tevens ook de werkplaats van Leonardo da Vinci in.
  • Ezio, was een lid van de familie Auditore en was daarom ook de hele herinnering berucht.
  • Dit is de enige herinnering in Assassin's Creed: Brotherhood waarin Ezio het San Giovanni District kan verkennen. Enkele Database pagina's konden hierbij gevonden worden.
  • Als Ezio geld steelt van een burger, help Cristina Ezio met het vechten van hen als deze lastig wordt, dit is vergelijkbaar met de Dieven en de Courtisanes.
  • Als Ezio de wachters vermoord of als een lichaam in het water valt, volgt desynchronisatie.
  • Ezio kan de lijken van zijn familie beroven, maar vond geen geld.
  • Net zoals beschreven in Assassin's Creed: Renaissance verbood Ezio Cristina om met hem de lichamen naar de boot te dragen.
  • De hanger in de game verschild van die in het boek
  • Ezio's gezicht wordt vervangen door Desmonds gezicht voor neer Ezio zijn kap opheeft.
  • Ezio's kostuum is een kleine beetje anders dan zijn kostuum is Assassin's Creed II
  • Deze herinnering zou zich chronologisch gezien afspelen na de herinnering Aanpassen van Assassin's Creed II.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki