Wikia

Assassin's Creed Wiki

De appel uit het paradijs

1.195pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Eraicon-Brotherhood.png

Dit artikel gaat over de herinnering. Je kan op zoek zijn naar de appels uit het paradijs.

De appel uit het paradijs was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze die in 2012 werden herbeleefd door Desmond Miles met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Ezio Auditore rende door het Vaticaan om de binnenplaats voor de Sint-Pietersbasiliek te bereiken, waar de appel uit het paradijs was verborgen. Ondanks dat Ezio werd achtervolgd door een groot aantal wachters, kwam hij eerder aan dan Cesare Borgia. Vervolgens vluchtte hij met de appel het Vaticaan uit.

DialoogEdit

Ezio gebruikte zijn arendsoog om de appel te vinden en drukte tegen het ornament in het paviljoen om de appel te pakken. Een klein mechanisme die de appel bevatte opende zich. Hij pakte het artefact toen Cesare aankwam met twee pauselijke wachters.

  • Cesare: Jij?
  • Ezio: Zocht je dit?
  • Cesare: Het eindigt hier. Met mijn zwaard.

Cesare greep naar zijn borst. Hij was verzwakt door het vergif van Rodrigo's appel. In plaats daarvan stuurde hij zijn wachters om Ezio te doden, maar Ezio richtte het artefact naar hen. Plotseling straalde de appel energie uit en vermoordden de twee wachters elkaar. Cesare trok zich terug.

  • Cesare: Wachters. Wachters.

ResultaatEdit

Ezio ontsnapte ongedeerd uit het Vaticaan, samen met de appel uit het paradijs.

TriviaEdit

  • Ezio kan de appel alleen gebruiken voor tegenaanvallen. Langdurig gebruik resulteert in gezondheidsverlies.
  • Ezio kan zijn rekruten niet oproepen om hem te helpen in deze herinnering.
  • Als Ezio de appel eenmaal gebruikt heeft kunnen de herinnering en de toekomstige herinneringen niet meer worden geweigerd of afgebroken.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki