Wikia

[Dit tabblad bewerken]

Reginald Birch ACIII.png

Geboortejaar: 1705

Reginald Birch was een koopman uit Londen, de zoon van een andere koopman uit Londen (met dezelfde achternaam. Heel grappig. Zal wel een familietrekje zijn geweest).

Birch begon al jong voor zichzelf. Toen hij halverwege de twintig was, bezat hij al verschillende koopvaardijschepen en verscheepte hij thee naar de Amerikaanse kolonies. Niet slecht, de meeste mensen halverwege de 20 hebben niet eens een trui. Hij was ook mede-eigenaar van de Providence. Later bezat Birch ook verschillende zaken in en rondom Londen. Hij was ook lid van White's, een chique herenclub in Londen, en een bekend en alom gerespecteerd figuur.

Voor zover ik weet leerde Birch Haytham Kenway kennen toen hij voor zijn vader Edward Kenway werkte. Ze ontmoetten elkaar bij White's toen Haytham nog een jonge vent was. Birch besloot Haytham te onderwijzen en gaf hem in de jaren 1730 les tijdens een reis door Europa. Van wat we in de Animus hebben gezien, kunnen we afleiden dat ze als volwassenen ook nog bevriend waren en samenwerkten als leden van het Broederschap.

Around Wikia's network

Random Wiki