Wikia

[Dit tabblad bewerken]

Ik weet nu het antwoord. Ik ken de waarheid. Ik zal dat vervloekte ding nooit meer aanraken. Eigenlijk moet niemand dat doen, nooit meer. Ik heb geprobeerd het te vernietigen, maar het wil niet buigen, barsten of smelten. Wat een ironie: als ik het zou vragen, zou de appel me zeker helpen. Maar aan die belofte heb ik niet genoeg. Dan kom ik er nooit meer vanaf. Ik mag het niet doen. Dus ga ik het verstoppen. We brengen het naar het eiland dat ooit van hen was en nu van ons is. Er is daar een goed verborgen schatkamer, dat moet voldoende zijn. Het is een risico dat anderen het artefact kunnen vinden. Maar het is nog een groter risico om het bij me te houden. Ooit zal de verleiding groot zijn. Want ik ben zwak. Dat zijn we allemaal. Wie zou dat niet zijn? Wat ik allemaal heb gezien... Deze tekst bevat het verhaal. Niet tussen de regels door, maar eronder. Alleen voor onze ogen. Kijk zelf maar. Dat het jou mag lukken wat mij en anderen niet lukten. De tijd gaat door en er komen nieuwe ontdekkingen en ontwikkelingen. En dus zal de poort ooit opengaan en zal de boodschap worden overgebracht. Ze krijgen hun profeet.

Around Wikia's network

Random Wiki