Wikia

[Dit tabblad bewerken]

Soms mis ik mijn familie. Of in ieder geval de gedachte aan hen. Ik heb mijn ouders nooit goed gekend, hoewel ze ook binnen deze muren woonden. Zo ging dat nu eenmaal. Als ze er al verdrietig van werden, lieten ze dat nooit merken. Dat mochten ze niet.

Mijn jeugd ging voornamelijk verloren aan training, dus er was weinig tijd om stil te staan bij onze scheiding. En toen ik ze definitief verloor, leek het alsof me gewoon twee vreemden ontvielen. Al Mualim was als een vader voor me en hoewel zijn liefde fragiel en onoprecht was, dacht ik daar genoeg aan te hebben. Het leek zelfs beter. Dacht ik dus.

Ooit zal ik een kind hebben, want zo gaat dat bij onze orde. En ik zal niet dezelfde fout maken. Dat doet niemand die zich sluipmoordenaar noemt. We mogen van onze kinderen houden en krijgen die liefde ook terug. Al Mualim geloofde dat een dergelijke hechting ons zou verzwakken en dat we niet scherp genoeg zouden zijn als ons leven op het spel stond. Maar als we vechten voor de goede zaak, maakt liefde zo'n opoffering dan niet draaglijker, omdat we weten waar we het voor doen?

Around Wikia's network

Random Wiki