Wikia

[Dit tabblad bewerken]

Lydia Frye Database ACS

Geboortedatum: 19 maart 1893

Jacobs kleindochter groeide op in een relatief veilige omgeving. Het 'familiebedrijf' trok haar in eerste instantie niet zo. Lydia zat liever met haar neus in de studieboeken. Maar juist door al dat studeren ontdekte ze hoeveel invloed de Tempeliers nog hadden in de wereld. Nadat ze vrienden en familieleden had zien sneuvelen in deze geheime strijd, besloot ze de wapens op te pakken.

De ouders van Lydia ondernamen vaak Assassijnenmissies op het Europese vasteland, dus het was aan haar grootvader Jacob en haar groottante Evie om haar op te leiden. Ze groeide uit tot een uitgebalanceerde Assassijn die een situatie op waarde wist te schatten en met dodelijke precisie toesloeg, maar die ook kon improviseren als de situatie daarom vroeg.

Lydia werd verliefd op de Assassijn Sam Crowder. Ze trouwden net voordat de Eerste Wereldoorlog uitbrak. De Assassijnen verspreidden zich over Europa om zich te mengen in iedere oorlog en overal machtsposities te bekleden. Terwijl Sam net als vele andere leden van het Britse broederschap het leger in ging, bleef Lydia waken over Londen.

Nadat ze de oudere Fryes in veiligheid had gebracht op het platteland, keerde Lydia terug naar Londen. Ze beschermde de stad niet alleen tegen Duitse spionnen en de manipulatieve Britse rite van de Orde der Tempeliers, maar ook tegen nieuwe, soms vreemde gevaren die misbruik wilden maken van de chaos.

Around Wikia's network

Random Wiki