Wikia

[Dit tabblad bewerken]

Bishop Database ACS

Geboortedatum: onbekend

Dit is het probleem, kneiter-irritant: ik weet niets over Bishop.

Een paar jaar geleden kwamen Rebecca en ik een groep hackers tegen, de Ingewijden genaamd. Ze maakten een indrukwekkend netwerk en bespioneerden jarenlang zowel de Assassijnen als de Tempeliers. Een paar van hen wisten zelfs te infiltreren bij een groep Assassijnen.

Ik gaf ze een indrukwekkende toespraak (doe ik wel vaker) en wist ze te overtuigen om zich bij ons aan te sluiten. En zo ontstond er een nieuw Assassijnennetwerk. Ik had het idee dat Rebecca en ik verantwoordelijk voor ze zouden zijn.

(Staat "wat je vindt, mag je houden" ook in het credo? Misschien een goed idee. -RC)

Maar toen was daar die stomme William Miles die zei: "Dit is Bishop en zij heeft nu de leiding over de Ingewijden." En zo gaat dat met die chagrijnige oude Bill. Zijn wil is wet.

(Zo chagrijnig! -RC)

Dus zo heb ik Bishop leren kennen. Ik weet WAT ze doet. Ze is min of meer de contactpersoon van Assassijnen wereldwijd. Als een Tempelier verschijnt, zorgt zij dat er een Assassijn klaarstaat om hem af te maken. Als er nieuwe genetische herinneringen gesynchroniseerd kunnen worden, zoekt zij een behulpzaam persoon (zoals jij) om ze te synchroniseren.

Allemaal leuk en aardig, maar ik weet nog steeds niet WIE ze is en eerlijk gezegd word ik daar dus knettergek van. Ik sloot me aan bij de Assassijnen nadat ik de grootste samenzweringstheorie ooit had ontdekt, en toch kan ik niets over haar vinden.

Iedereen heeft wel een theorie. Gavin denkt dat ze bij de CIA zat. Mijn vriend Harlan denkt dat ze is overgestapt van Erudito, weer een hackerscollectief waar al een tijdje niemand meer van heeft gehoord. Rebecca zegt dat ze weet hoe het zit, maar heeft haar beloofd dat ze het niet aan mij zou vertellen.

(Ik heb het gezworen. #Sorrynietsorry -RC.)

Around Wikia's network

Random Wiki