Wikia

Eraicon-Brotherhood

Crepi il lupo was een virtuele weergave van een van de genetische herinneringen van Ezio Auditore da Firenze, die in 2012 door Desmond Miles werd herbeleefd met behulp van de Animus.

BeschrijvingEdit

Nadat Ezio de brief had afgepakt van de Borgia-koerier, ging hij weer terug om de brief te bezorgen aan Niccolò Machiavelli.

DialoogEdit

Toen Ezio aankwam bij de Esquilijn, hoorde hij gebrul op afstand en bereidde hij zich voor op het naderende gevecht. Verschillende mannen gekleed in wolfsvellen omsingelden hem, maar ze waren geen partij voor de Assassijn.

  • Ezio: Waar komen die moordenaars vandaan?

Hij keek rond in de duisternis en vond iets wat leek op een ingang naar een tunnel.

  • Ezio: Ze zijn vast hiervandaan gekomen.

ResultaatEdit

Nadat Ezio de volgelingen van Romulus die hem in een hinderlaag hadden gelokt had gedood, ontdekte hij de ingang van een schuilplaats van Romulus. Vervolgens ging hij daar naar binnen. Hierdoor kwam hij in het Gouden Huis van Nero terecht.

TriviaEdit

  • "Crepi il lupo" is Italiaans voor "dood de wolf". Het is een verwijzing naar de wolfachtige gewoontes van de volgelingen.
    • Het is ook een idioom dat gebruikt wordt om geluk te brengen en als antwoord wordt gebruikt wanneer iemand "In bocca al lupo" (in de bek van de wolf) zegt.
  • In Assassin’s creed – Openbaring probeerde Ezio de gebeurtenissen van de herinnering in zijn memoires te schrijven.

GalerijEdit

ReferentieEdit

Around Wikia's network

Random Wiki