Wikia

Eraicon-ACmovie.pngEraicon-Realworld.png

Assassin's Creed (op de markt gebracht als Assassin's Creed: The Movie) is een aankomende actie-avonturenfilm die gebaseerd is op de bekroonde serie met dezelfde naam. Michael Fassbender heeft de hoofdrol en speelt als Aguilar de Nerha, een Spaanse Assassijn uit de 15e eeuw, en zijn hedendaagse afstammeling Callum Lynch.

De film is geregisseerd door Justin Kurzel en geproduceerd door Ubisoft Motion Pictures en Frank Marshall.[1] De film wordt gedistribueerd door 20th Century Fox en op 5 januari 2017 in Nederland uitgebracht.[2]

SynopsisEdit

Dankzij een revolutionaire technologie die het herbeleven van genetische herinneringen mogelijk maakt, kan Callum Lynch in de huid kruipen van zijn voorouder Aguilar de Nerha tijdens de 15e eeuw in Spanje. Callum ontdekt dat hij een afstammeling is van een mysterieus en geheim genootschap, de Assassijnen. Hij vergaart een grote hoeveelheid kennis en doet vaardigheden op die hij kan gebruiken om het in de tegenwoordige tijd op te nemen tegen de onderdrukkende en krachtige Tempeliers.[3]

RolverdelingEdit

GalerijEdit

ReferentiesEdit

Externe linksEdit

Around Wikia's network

Random Wiki