Wikia

Eraicon-AC2Eraicon-RenaissanceEraicon-Brotherhood book

Dit artikel heeft een opknapbeurt nodig. Je kan de Assassin's Creed Wiki helpen door deze pagina te bewerken.

Annetta (1457 – 1511) was het dienstmeisje van de familie Auditore en de zus van Paola.

BiografieEdit

Vroeger levenEdit

Op jonge leeftijd verloren Annetta en Paola hun ouders, nadat ze verdronken waren.

Als wezen hadden ze weinig geld, dus moesten ze gaan werken. Paola ging de prostitutie in en Annetta werd het dienstmeisje van de familie Auditore, die in het geheim Assassijnen waren.

De Auditore-executieEdit

In 1476 werden Giovanni, Federico en Petruccio Auditore da Firenze geëxecuteerd, wegens valse beschuldigingen van verraad tegen de stad Florence.

Ezio vroeg aan Annetta of zij zijn zus en moeder in veiligheid wilde brengen. Annetta bracht ze naar haar zus Paola. Toen Annetta Ezio meebracht naar het bordeel, schrok Ezio wel even. Annetta vond Ezio's reactie echter heel grappig.

Later levenEdit

Annetta ging later weer voor de familie Auditore werken, maar dit keer in Monteriggioni in de Villa Auditore.

Enige tijd later besloot Annetta om terug te keren naar haar zus in Florence. Hier verbleef ze tot aan haar dood in 1511.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki