Wikia

Eraicon-AC1.pngEraicon-Revelations.pngEraicon-Rogue.pngEraicon-Unity.pngEraicon-Syndicate.pngEra-ACi.pngEraicon-The Fall.pngEraicon-French Comic.pngEraicon-Employee Handbook.pngEraicon-ACmovie.pngEraicon-Abstergo.pngEraicon-Templars.png

Alan Rikkin is de huidige directeur van Abstergo Industries en een lid van het innerlijk heiligdom van de Orde der Tempeliers.

BiografieEdit

Animus-projectEdit

Hoewel Rikkin nooit met de proefpersonen sprak, was hij wel één van de belangrijkste Tempeliers die een rol speelden in het Animus-project en hun zoektocht naar de delen van het paradijs.

Hij besprak veel dingen met Warren Vidic, de begeleider van de proefpersonen, vooral via e-mails. Rikkin stuurde Vidic de informatie die hij en zijn team hadden verzameld en vroeg hem om feedback. Andere e-mails gingen over de Abstergo-satelliet.

Als directeur bepaalt Rikkin of ze een proefpersoon nog kunnen gebruiken of dat zijn/haar tijd bij Abstergo erop zit. Hij is ook verantwoordelijk voor de communicatie met andere bedrijven en de regering.

Leila MarinoEdit

Lucy Stillman e-mailde Rikkin een keer. Ze vroeg wat er gebeurd was met Leila Marino, een vriendin en ex-collega. Ze kreeg hier geen antwoord op en stuurde Rikkin nog meer e-mails, waarop Rikkin Vidic een waarschuwing stuurde, waarin stond dat Lucy hem niet meer tot last mocht zijn zijn en dat hij anders zelf wel met haar zou afrekenen.

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki