Wikia

Assassin's Creed Wiki

Abstergo Industries

1.195pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Eraicon-Altair's Chronicles.pngEraicon-AC1.pngEraicon-Bloodlines.pngEraicon-AC2.pngEraicon-Brotherhood.pngEraicon-Project Legacy.pngEraicon-Revelations.pngEraicon-AC3.pngEraicon-Liberation.pngEraicon-Unity.pngEraicon-Rogue.pngEra-ACi.pngEraicon-The Fall.pngEraicon-The Chain.pngEraicon-French Comic.pngEraicon-ACmovie.pngEraicon-Abstergo.pngEraicon-Templars.png

Abstergo Industries is een multinationaal, zakelijk conglomeraat en het voornaamste front voor de activiteiten in de moderne tijd van de Orde der Tempeliers. Abstergo Industries is een van de grootste en meest toonaangevende bedrijven in de wereld. Ze waren verantwoordelijk voor het grootste deel van de menselijke technologische ontwikkeling in de afgelopen millennia.

De voornaamste missie van Abstergo Industries was "de vernietiging van de Orde der Assassijnen, het verkrijgen van geavanceerde technologieën die oorspronkelijk gemaakt waren door de eerste beschaving, en de oprichting van een Nieuwe Wereldorde".

In het jaar 2012 was Abstergo Industries uitgegroeid tot verschillende sectoren. Het bedrijf zette diverse dochterondernemingen op, zoals Abstergo Entertainment. In datzelfde jaar werd Abstergo Industries onderzocht door de overheid van de Verenigde Staten vanwege het "nieuwe fluoride"-experiment. De rekeningen van Abstergo Industries werden daarom bevroren, waardoor ze hun geplande satellietlancering van het Abstergo-oog moesten bespoedigen.

Around Wikia's network

Random Wiki